Ügykezelőink kiemelt feladata, hogy megoldást kínáljanak a tartozás rendezésére, illetve megadják azt a részletes tájékoztatást az adósoknak, amely alapján a kötelezettek megértik a követelés keletkezésének okait. Az így elért együttműködési hajlandóság nagyobb eséllyel vezet a tartozás rendezéséhez. Munkatársaink kiválasztásánál mindig fontos szempont, hogy megfeleljenek a szigorú szakmai és etikai elvárásoknak. Kizárólag olyan munkatársakkal dolgozunk, akik kiváló kompetenciákkal rendelkeznek ezen telefonos, vagy akár személyes tárgyalások lebonyolításához, és maximálisan teljesítik magas szintű követelményrendszerünket. Ügykezelőink felvétele többlépcsős eljárás során történik meg véglegesen, minden munkatársunkat általános ágazati, részletes specifikus oktatásban részesítünk, majd elméleti és gyakorlati tesztek 100%-os teljesítése esetén alkalmazunk. A felvétel véglegesítésére kizárólag alapos gyakorlati oktatás teljesítése során kerül sor, így mindenképpen fontos kiemelnünk, hogy sikerünkhöz a humán tényező magas százalékban járul hozzá.
Ügykezelőink tevékenységét összetett monitoring rendszer által ellenőrizzük és elemezzük a lehető leghatékonyabb munkavégzés és minőség érdekében.