Szolgáltatásaink

Ügykezelőink kiemelt feladata, hogy megoldást kínáljanak a tartozás rendezésére, illetve megadják azt a részletes tájékoztatást az adósoknak, amely alapján a kötelezettek megértik a követelés keletkezésének okait. Az így elért együttműködési hajlandóság nagyobb eséllyel vezet a tartozás rendezéséhez. Munkatársaink kiválasztásánál mindig fontos szempont, hogy megfeleljenek a szigorú szakmai és etikai elvárásoknak. Kizárólag olyan munkatársakkal dolgozunk, akik kiváló kompetenciákkal rendelkeznek ezen telefonos, vagy akár személyes tárgyalások lebonyolításához, és maximálisan teljesítik magas szintű követelményrendszerünket. Ügykezelőink felvétele többlépcsős eljárás során történik meg véglegesen, minden munkatársunkat általános ágazati, részletes specifikus oktatásban részesítünk, majd elméleti és gyakorlati tesztek 100%-os teljesítése esetén alkalmazunk. A felvétel véglegesítésére kizárólag alapos gyakorlati oktatás teljesítése során kerül sor, így mindenképpen fontos kiemelnünk, hogy sikerünkhöz a humán tényező magas százalékban járul hozzá.

Ügykezelőink tevékenységét összetett monitoring rendszer által ellenőrizzük és elemezzük a lehető leghatékonyabb munkavégzés és minőség érdekében.


Call Center

Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Klasszikus ügyfélszolgálati tevékenységet, bejövő hívások fogadását és kimenő hívások indítását, akár a megbízóink által elvárt scriptnek megfelelően. (pl.: címegyeztetés, emlékeztető hívás)
Kiknek ajánljuk?
Akár nyitvatartási időn túl, kampánymunka idején, vagy amennyiben kapacitásnövelés szükséges. Minden olyan vállalatnak, akiknek fontos az ügyfelek tájékoztatása és ezáltal az ügyfél-elégedettség.
Milyen előnyökkel jár?
Nem igényel cégen belüli átszervezést, könnyen mozgósítható munkaerőforrás. Teljes szabályozottság és kontroll, akár meghosszabbított ügyfélszolgálat, állandó elérhetőség, információszerzés és információbővítés.
Call center

Contact Center

Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Klasszikus ügyfélszolgálati tevékenység elvégzése, bejövő hívások fogadása illetve kimenő hívások indítása, írásbeli kommunikáció - levél, e-mail, SMS -, beérkező megkeresések feldolgozása.
Kiknek ajánljuk?
Nyitvatartási időben, vagy akár nyitvatartási időn túl, kampánymunka idején, kapacitás kiegészítéseként, minden olyan vállalatnak, akinek fontos az ügyfelekkel való kommunikáció, fontos az elérhetőség és a pontos, megbízható és gyors ügykezelés.
Milyen előnyökkel jár?
Felkészült, képzett, szakmailag professzionális szintű, ellenőrizhető ügykezelés, magasabb hatékonyság, magasabb ügyfél-elégedettség akár előzetes anyagi ráfordítás nélkül.

Early collection

Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Számlaértesítők, egyenlegközlők, fizetési emlékeztetők, normál és tértivevényes felszólítások, telefonos egyeztetések, e-mail-es emlékeztetők, megegyezés alapján akár Partnerünk nevében is, megegyezéstől függően.
Kiknek ajánljuk?
Olyan cégeknek, akik - akár még a kifejezett behajtási folyamat megindulása előtt - szeretnék minimálisra csökkenteni a koros kintlévőség állományt és a számlakibocsátástól kezdve szeretnék nyomon követni és ösztönözni a befizetéseket.
Milyen előnyökkel jár?
A korai behajtásnak köszönhetően kitűnő szűrő a késve fizetők és a tartozások mennyiségének csökkentésére, illetőleg a későbbiekben informatív alapot nyújt a sikeres behajtási eljárás megindításához.

Soft collection

Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Azonnali behajtási részleg befektetés vagy akár költségmentesen, komplex infrastruktúra és kiforrott eljárásrend, tapasztalt és megbízható ügykezelők, kiemelkedő sikeresség.
Kiknek ajánljuk?
Minden olyan vállalkozásnak, amelynél előfordul a 60 napon túli fizetési késedelem és szeretné azt plusz kiadás és kockázat nélkül hatékonyan behajtani - mindezt úgy, hogy közben ügyfelei elégedettsége nem csökken, ügykezelőink professzionális kommunikációjának köszönhetően.
Milyen előnyökkel jár?
A kintlévőség állomány csökken, a fizetési hajlandóság javul, ezeknek köszönhetően pedig nő a realizált árbevétel.

Legal collection

Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Fizetési meghagyások (e-FMH) kibocsátása tömegesen vagy egyedileg, teljes körű perképviselet, jogerő esetén újbóli soft lépés a végrehajtás elkerülése érdekében. Végrehajtás koordinációja.
Kiknek ajánljuk?
Amennyiben a soft behajtás nem jár eredménnyel, az adós nem hajlandó fizetni, vagy Partnerünk kifejezett kérése a jogi képviselet ellátása. Amennyiben a soft behajtást követően kerül sor a peres képviseletre is, úgy jelentős segítséget tudunk nyújtani azt illetően, hogy mely ügyek esetében érdemes jogi eljárásban történő érvényesítéshez folyamodni.
Milyen előnyökkel jár?
A behajthatatlan követelések száma csökken, a precedens értékű perek pedig ösztönzőleg hatnak a nem fizető adósokra.

Export collection

Mit tartalmaz a szolgáltatás?
A fentiekben leírtakhoz hasonló működési elvű, komplex, minőségi szolgáltatást nyújtó külföldi partnerirodákkal való együttműködés: a behajtási munka koordinálása és teljes körű felügyelete.
Kiknek ajánljuk?
Külföldi ügyfélkörrel rendelkező cégeknek, akik szeretnék csökkenteni külföldi kintlévőség állományukat, ugyanakkor erre nem kívánnak külön infrastruktúrát létrehozni és a hosszas, bonyolult ügykezelési mechanizmussal foglalkozni.
Milyen előnyökkel jár?
Az országhatár nem szab határt a behajtási eljárásban, a külföldi partner tartozása nem jelenti azt, hogy a követelés érvényesítése akadályozott, vagy nem lehetséges!
Betöltés...